Freestyle Libre - Bytting av blodsukker sensor.

God morgen dere! Jeg har siden 6 måneder tilbake hatt en sensor som samler opp mine blodsukker verdier Denne har jeg for å slippe å stikke i fingeren hver gang jeg skal sjekke BS verdier. denne har et lagringsminne på 8 timer og og dette gjør at jeg kan se en kurve over blodsukkeret og den viser meg piler for opp BS er på vei opp eller ned. Denne sensoren sitter på i 14 dager og den har virkelig hjuklpet meg å holde kontroll på verdiene mine. 
 
Idag er det 14 ager siden jeg byttet sensoren, så det mååte gjøres på morgenen idag. Jeg hadde tenkt å filme, men det endte op med bilder i steden. Det som jeg valgte å gjøre anderledes denne gangen var å teste å ha den i låret i steden for armen som jeg har hatt den de andre gangene.
 
 
 
 
 
 
det eneste jeg kan si om det å plassere den der, var at det sved noe forferdelig å sette den inn. Det er mulig jeg bare var uheldig, jeg har aldri merket noe på armen. Det blir spennende
 
 
 
Allmänt, Diabetes | freestyle libre | |
Upp