Pizza uten bunn

Denne var det sykt lenge siden jeg hadde laget og da jeg tittet igjennom "diabetes boka" fikk jeg plutselig veldig lyst til å lage den igjen. Denne boken har litt praktisk informasjon og oppskrifter som er sunt og bra. Både for diabetikere og alle andre. Enkle og gode oppskrifter. Litt mye fisk og sjømat etter min smak, men det finnes noe for meg også :)
Denne boken kjøpte jeg 3 uker etter at jeg ble syk. Den har hjulpet meg mye. Nå har jeg også bestilt den nye boken av samme forfattere. Den kommer nok i løpet av noen dager.

 
Etter at jeg leverte Malin i dag tidlig koste jeg og Emma oss hjemme noen timer. Malin slutter 12.20 Å vi gikk mot skolen ca. 12. Jeg hadde jo lovet Malin date på mc. Donalds så vi gikk rett dit. Etter det har vi egentlig bare tuslet rundt og var ikke hjemme før ved 17.30 tiden. Deilig og friskt ute. Godt for sjela. 

Beyond type one er forresten en sosial side for deg som er diabetiker, har diabetikere i familien eller rett og slett bare er nysgjerrig. Jeg anbefaler deg å bli medlem. Jeg synes det er veldig gøy og spennende å se og lese hvordan andre diabetikere har det. Noe å tenke på :) 
Mat | |
Upp